• Wat zeggen onze relaties over ons?

Hagel- en stormschade van 23 juni 2016.
Afhandeling door De Leeuw Assurantiën

Enkele uitspraken van relaties over de behandeling van de van de schade door de Supercell van 23 juni 2016

23 Juni geen schade gehad. Tijdens de rondgang ’s morgens op ons bedrijf, bleek 1 golfplaat kapot te zijn. We hadden nog niet in de gaten dat het zo erg was in de buurt/regio. Half negen belde “De Leeuw” al om te vragen hoe het met onze “schade” zat.

Collega’s moeten zelf achter hun schades aan gaan. Deze tussenpersoon belt ons zelf, nog voordat wij stappen konden ondernemen.

Leo en José Kuijpers, Valkenswaard.

Super tevreden. Wij zijn verzekerd voor brand en storm, dachten dus geen uitkering te krijgen. Toch hebben wij, naar volle tevredenheid een uitkering voor de storm/hagel gekregen, zonder afschrijving.

Eén keer schade melden en alles wordt geregeld.

Erwin Smolders, Westerhoven.

Wij waren enkele weken voor 23 juni overgestapt van tussenpersoon. Toen vroegen wij nog: “Wat doen jullie eigenlijk als wij schade hebben?” Het bewijs werd na 23 juni geleverd; wij kregen aandacht en onze schade werd actief opgepakt en afgewerkt. Er kwam snel duidelijkheid over wat kan en mag.

“De Leeuw” was zelfs ’s morgens voor half 8 bereikbaar.

Frans en Helène Houtappels, Westerhoven.

Heel goed. Schade netjes volgens offerte afgewerkt. Optische schade was jammer genoeg niet verzekerd. Robert de Leeuw heeft ’s morgens snel en meteen een schadeopzet gemaakt. Paar dagen later is meteen de schade expert langs geweest. Later in de week kwam Robert met een delegatie van de directie van Delta Lloyd langs om de schadeomvang te bekijken. Erg goed dat zij de moeite namen om, vanuit Amsterdam, de schade in Luyksgestel te komen bekijken.

Frans, Jan en Mien Houbraken, Luyksgestel.

De Leeuw Assurantiën was ’s avonds om 21.00 uur (23-06-2016) nog telefonisch te bereiken. Ze hebben alles perfect en professioneel afgewerkt. Ik heb niets te klagen. Fijn dat ze ’s morgens vroeg (na de hagel en de storm) al op de stoep stonden om de schade op te nemen. Alles is vlot verlopen, zonden inschakeling van contra-experts. De week na de schade is er een delegatie van de directie van Delta Lloyd langs gekomen, om een goede indruk te krijgen. Zij hadden vanachter het “bureau” geen idee dat de schade zo omvangrijk was, volgens mij. Ze hebben hier een goede indruk gekregen, hoe ze de verzekerden netjes konden helpen met deze schade.

Adrie Houbraken, Bergeijk.

Wat uw collega’s vinden van het werken met abonnementen (zonder provisie):

Voordeligere manier van samenwerken, onderbouwd met een goede berekening.
Kosten van de tussenpersoon/adviseur is zo duidelijker.
Normaal proberen verzekeraars het zo onduidelijk mogelijk te maken.

Stijn van Limpt, Hulsel.

Eerlijke, heldere manier van werken. Duidelijk overzicht van premies, waardoor de polissen makkelijk te vergelijken zijn. Advies in belang van de klant i.p.v. advies in belang van de “verkoper”.

 Prettige samenwerking met De Leeuw Assurantiën.

Frans en Jac van den Heuvel, Oirschot.

Het werkt op deze manier overzichtelijk.
De kosten worden gelegd waar deze thuis horen.
Een eerlijkere manier van zaken doen.
Duidelijkheid in de samenwerking. 
Eén keer schade melden en alles wordt geregeld.

Niels Laarakker, Reusel.

De samenwerking is veel persoonlijker en met kortere lijnen.
De Leeuw Assurantiën werkt voor ons.
Probeert alles zo goedkoop mogelijk te regelen, maar, natuurlijk, wel goed.

Gert-Jan Laarakker, Reusel.

De Leeuw Assurantiën loopt op de markt vooruit. Het is een helder verhaal.

Arno Hermans, Hapert.

Overzichtelijker. Je weet vooraf wat je betaalt voor je adviezen. Je weet waar je voor betaalt. Redelijkheid en billijkheid.

Grote bedrijven betalen NIET te veel provisie.

Erik Lemmens, Lage Mierde.
© Copyright - De Leeuw Assurantiën